Nationaal Park Weerribben-Wieden
Klant
Opdracht
Nationaal Park Weerribben-Wieden
3D Modeleren en compositie, AI prompting, Art direction, Branding, Communicatieadvies, Contentcreatie, Creatieve conceptontwikkeling, Creativiteit, Fotografie, Fotobewerking, Grafische vormgeving, Huisstijlontwikkeling, Media-advies, Positionering, Redactie en tekstcorrectie, Signing, Social media, Campagnes, Tekstschrijven, Videoproductie, Webdesign, Zoekmachine-optimalisatie (SEO)
De campagne ‘Mooi dat je d’r bent’ van Nationaal Park Weerribben-Wieden is ontworpen om bezoekers op een warme en persoonlijke manier te verwelkomen, met hulp van Wout, een fictieve persona die het park belichaamt. Wout, een vriendelijke man van middelbare leeftijd met opvallende grijze en bruine krullen en altijd gekleed in een herkenbare oranje jas, fungeert als het gezicht van het park. Hij geeft informatie, deelt verhalen en nodigt bezoekers uit om de natuurlijke schoonheid en rust van het gebied te ervaren. Deze campagne versterkt de gastvrijheid en de rijke natuurlijke en culturele waarde van het park en maakt het een uitnodigende bestemming voor bezoekers om te verkennen en te genieten.